Український McDonald’s запустив онлайн-майданчик для висловлювання суспільної думки на тему зміни часу

Поки доля стрілок годинників в Україні ще залишається невизначеною, компанія McDonald’s пропонує висловити свою думку громадянам країни в онлайн-проекті “Час прокидатися!”

Відтепер компанія McDonald’s надає можливість кожному українцю заявити про своє бажання переводити або не переводити годинник.

Від 27 вересня цього року кожен бажаючий може зайти на сайт проекту «Час прокидатися!» і дізнатися правду про переведення годинників у світі та в Україні зокрема.А тим, кому замало самих тільки фактів, компанія пропонує підписати петицію «ЗА» або «ПРОТИ» змін часу й отримати соціальний статус на своїй сторінці у відповідній соцмережі.

Але й це ще не все. Виявляється, грошей на сніданок тепер можна буде не витрачати. Достатньо отримати 10 “лайків” – і сніданок готовий!

Проект стартував в розпал офіційних подій навколо проблеми переведення часу в Україні. Про це свідчать сотні залишених коментарів на форумі уже за декілька годин після запуску сайту. Виявляється, серед українців є не лише прихильники та супротивники часових змін, а й ті, кому не байдуже, що у Києві та у Москві тепер буде один часовий пояс. Мовляв, як це так?

Наразі невідомо, чим закінчиться офіційна частина про ухвалення/скасування переведення часу в Україні. Згідно постанови від 20 вересня цього року зимового часу в Україні більше не існує, і відтепер українцям доведеться 365 днів на рік жити на 1 годину вперед. Але як виявилося, це не ще остаточне рішення. «Зимовий час» подав на апеляцію, і цілком можливо, що найближчим часом буде ухвалений законопроект про його повернення.

Думки знавців розділилися. Деякі вважають, що це ніяк не вплине на економію світла у державі, бо її просто немає, а інші називають величезні суми, які доведеться заплатити українцям, якщо вони не будуть переводити годинники – 1, 25 млрд євро на рік.

Так чи інакше, але відтепер у кожного українця є можливість вирішити для себе: за яким часом він бажає прокидатися кожного ранку?